Министарство финансија - Влада републике Србије
Напредна претрага akcija

Почетна > Документи > Мишљења и Објашњења > Објашњење у вези обавезе употребљавања печата у документима који се користе у порескоправном односу

Објашњење у вези обавезе употребљавања печата у документима који се користе у порескоправном односу
Верзија за штампу Пошаљи пријатељу
На основу члана 23. став 2. Закона о државној управи („Службени гласник РС“, бр. 79/05, 101/07 и 95/10),

Министар финансија и привреде доноси



О Б Ј А Ш Њ Е Њ Е

у вези обавезе употребљавања печата у документима
који се користе у порескоправном односу


Одредбом члана 25. став 3. Закона о привредним друштвима („Службени гласник РС”, бр. 36/11 и 99/11) прописано је, да друштво није дужно да употребљава печат у пословним писмима и другим документима друштва, ако законом није другачије прописано.

У складу са наведеном законском одредбом, а имајући у виду да пореским законима није прописана обавеза употребљавања печата при подношењу докумената у порескоправном односу, порески обвезници нису дужни да употребљавају печат у документима која подносе Пореској управи (нпр. пореске пријаве, захтеви и др).



МИНИСТАР

Млађан Динкић

Преузмите документ:

Објашњење у вези обавезе употребљавања печата у документима који се користе у порескоправном односу


bullet
bullet
bullet
bullet
bullet
bullet
bullet
bullet


Министарство финансија Републике Србије
Кнеза Милоша 20, 11000 Београд